Subject: RE: Üks täpsustav küsimus
From: Heleni Mäe <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>,RA Õigusosakond <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 13:30:59 +0200

From: Piret Leevald <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 21 November 2024 at 17:05:32 CET
To: Kaili Semm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Üks täpsustav küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mul on täpsustav küsimus ravimiseaduse kohta.

86 (5) Ravimi müügiloa hoidja võib toetada teadusasutuse või 
erialaorganisatsiooni korraldatavat arstiteaduslikku või farmaatsiaalast 
üritust, sõlmides selleks ürituse korraldajaga lepingu, mis välistab ravimi 
müügiloa hoidja mõju ürituse programmile.

Lastehaigla ei ole põhikirja järgi teadusasutus. Kas antud säte kohaldub 
siiski lastehaiglale? Kui ei, kas siis aitaks põhikirja muutmine?

Lisaks, me kohtumisest jäi veel ka õhku küsimus, kuidas kontrollida retsepti 
väljakirjutamise õigust? Eriti õdedel, ämmaemandatel – olen aru saanud, et 
seal on teatud erisusi.

Ette tänades

Parimate soovidega

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/> 
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/> 
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>